ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }
دعا کنید شرمنده شهدا نشویم. محمدباقر قالیباف نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و مناطق عملیاتی گفت: از خدا می‌خواهم با دعای خیر شما عاقبت به خیر شویم. برکت سفرمان نیز این است که در خدمت خانواده معظم شهدا باشیم. انشاالله به نحوی عمل کنیم که فردای قیامت مدیون این شهدای بزرگوار و خانواده آنها نباشیم.

محمدباقر قالیباف در سفر امروز خود به شهر قم، میهمان خانواده‌ای شد که سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

در این دیدار پدر شهیدان «وکیلی ناطق» روایتی از فرزندانش که  در سنین 17، 18 و 19 سالگی در غائله کردستان، جزیره مجنون و شلمچه شهید شده‌اند را بیان کرد. وی همزمان عکسی از دیدار خود با مقام معظم رهبری را هم به قالیباف نشان داد.

حجت الاسلام حسینعلی وکیلی ناطق، پدر شهیدان گفت:  الحمدالله کشور ما همه چیز دارد و کشوری بسیار غنی به شمار می‌رویم. انشاالله بتوانیم به صورت عدالت محور و خدامحور به شیوه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت حضرت حق باشد.

وی در ادامه از خداوند توفیقات اللهی را برای قالیباف خواستار شد و خطاب به وی گفت: انشاالله خداوند کمکتان کند و موفق باشید.

محمدباقر قالیباف نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و مناطق عملیاتی گفت: از خدا می‌خواهم با دعای خیر شما عاقبت به خیر شویم. برکت سفرمان نیز این است که در خدمت خانواده معظم شهدا باشیم. انشاالله به نحوی عمل کنیم که فردای قیامت مدیون وشرمنده این شهدای بزرگوار و خانواده آنها نباشیم.

در ادامه می توانید تصاویری از این دیدار را ببینید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.